2015. jún 30.

Bréking nyúz! Sikerült finom mindenmentes csokit találnom! :)

írta: leningrad
Bréking nyúz! Sikerült finom mindenmentes csokit találnom! :)

(na jó, kalóriamentesnek nem kalóriamentes :))

Ami főleg azért nagy szám, mert eddig úgy tűnt, a műfajnak főleg ehető/nem ehető/csak az ellenségednek kategóriákra osztott változatai léteznek. Ellenben ez a csoki nem csak fogyasztható, de nagyon-nagyon finom is, a rendes svájci tejcsokikkal vetekedő ízű!

Összetétel: kókuszvirág cukor, kakaómassza, kakaóvaj, kókusztejpor, őrölt kókuszbél (ez egyáltalán nem érződik, szóval nem darabos mint a kókuszreszelék), vanília. Minimum 54%os kakaótartalom.
Garantáltan glutén és tejszármazék mentes, illetve nem tartalmaz szóját sem (ez a pajzsmirigyem miatt különösen jó).
Örülünk, Vincent :)

A derekam sajnos még mindig vacakol, kiegyenesedni már ki tudok, de a bal oldalam eléggé húz, ülés vagy séta után pedig meg is fájdul. Ez látszik sajnos a runkeeperes vánszorgásaimon is, de sokkal jobb a helyzet mint tavaly ilyenkor, és próbálok annyit mozogni amennyit csak tudok, nehogy megint leépüljenek az izmaim. Tavaly ugyan jószándékból, de heteken át fektettek, utána gerincmerevítőt hordtam, a sok fekvésben pedig teljesen legyengültem, biztos vagyok benne, hogy az izomzatom egy jelentős részét akkor, és az utána való nagy kímélésben vesztettem el. 

Bene Máté könyvéből* pedig csinálom újra a napi dekompresszáló gyakorlatokat, beépítem a napi rutinba, mert úgy tűnik a gerincem mostantól akármikor meglephet hasonlókkal, így jobb teret sem adni erre. Ja és otthon, Budapesten vagy ágyat kell cserélnem, vagy padlót, mert a kettőből valamelyik tuti bűnös!


* a meglepően gagyi, teleshopra  hajazó design ne rettentsen el senkit, a pali tényleg ért a gerinchez, nekem rengeteget segített az általa összeállított anyag, főleg az irodai üléskorrekció. Az ismeretek nagy része weben is elérhető, illetve vannak korrekciós videói is, ha valaki nem tudná kigazdálkodni az e-bookra a pénzt. Bár szerintem megéri.
Note: ha nincs gerincsérved, akkor is nagyon megéri elolvasni az ingyenes anyagokat, méghozzá azért, hogy ne is legyen. Én nagyon sokat adnék érte, ha 30 évesen, amikor először megfájdult a derekam, ezt valaki az orrom alá dugta volna. Valószínűleg most nem lenne 5 sérvem.

Szólj hozzá

táplálkozás gluténmentes tejmentes tojásmentes porckorongsérv